Mobil

Radyo Dinlemek İçin Play Tuşuna Basın...

Sohbet


23 Nisan 2016 Cumartesi

Günü Birlik Sohbet odaları

Sevgili arkadaşlar, Günü birlik Sohbet odaları hakkında sizlere bilgi vereceğim.. evinizde iş yerinizde yada işlerinizin yoğunlugu sebeple biraz kafanızı dağıtmak amacı web üzerinden yapacağınızın sohbet odalarından bahsetmek istiyorum. Günümüzde böyle siteler de kaldı mı diyeceksiniz? Evet aslında çok olmasa bile hala böyle sitelerinde var olduğunu sizlere söylüyorum. iş yerinizden bile rahat bir şekilde google yada direk sitenin ismini yazarak girebildiğiniz sohbet siteleri hala var. iş stresi ve işlerinizin yoğunlugu esnasında kafa dağıtmak için giriş yapacağınızın ve hemen anında çıkabiliceğiniz böyle sitelerde var.birbirinizi görmeden sadece yazdıkları sözlerle en azından kafanızı dağıtmak amaçlı yapılan bu sohbet belki de size daha iyi gelecektir diye düşünüyorum. Eskiden böyle imkanların kısıtlı olduğu bir ortamda yapmak istediğiniz şeylere çok uzaksınız ama artık sadece google üzerinden sohbet yazarak yada direk sitenin adını yazarak direk bağlanabilirsiniz. Eskiden olsa mutlaka Mirc yada Script gibi programları bilgisayarınıza indirmek zorunda kalıyordunuz ama artık o devir çok geride kaldı şuan sadece direk sitenin adını tıklayarak girebilir ve anında siteden çıkış yapabilirsiniz.buda ne sizin işinize engel olur nede çalıştığınız ortamda engel olur.Bazı insanların hala vazgeçemediği böyle sitelerde sohbet keyfi hiç bir şeye değişilmez. Bunu en iyi bilen anlar diyorum ve saygılar sunuyorum. Hoş Sohbetler ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder